• -10%
  • Nieuw
STANNO BOLT PANTS

Verzonden binnen de 10 werkdagen (vanaf de beschikbaarheidsdatum indien van toepassing).
€ 30,60 € 34,00 -10%
Inclusief belasting

Ben jij op zoek naar een sportbroek en wil jij een duurzame keuze maken? Ga dan voor de Bolt Pants! Deze sportbroek is namelijk gemaakt van 100% gerecycled polyester en de extra comfortabele stof zorgt voor ultiem draagcomfort. Door de elastische tailleband met aansnoerkoord blijft de broek op de plaats zitten. Door de steekzakken met SBS-ritsen kan jij je waardevolle spullen makkelijk meenemen. De SBS-ritsen bij de enkels zorgen ervoor dat je de broek makkelijk aan en uit kan trekken, ook over de schoenen. Deze sportbroek met regular fit heeft net als de andere items uit de Bolt teamlijn een rijke, stoere graphic. Uiteraard is het uitstekend te bedrukken, waardoor clubs en teams er ook uitstekend mee aangekleed kunnen worden!

Kleuren
  • black (red)
  • black (grey)
Maat